28 maj, beräknad förlossning...

Idag har dagen kommit som jag i början verkligen såg fram till, våran son skulle komma idag, men efter 27 januari har jag bara önskat att denna dagen inte skulle komma, eftersom allt som har hänt... Fy fan vad jag saknar han, har svårt att förstå att det har gått över fyra månader sedan du försvann... Du var så liten och vacker. Du är mina son!!! Min ängel så mycket jag tänker på dig, speciellt denna dagen... Mitt lilla hjärta. Ska åka till dej sen... Du ska veta att mamma och pappa saknar dej, väldigt mycket våran lilla prins... <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Hej hej, läst lite i din blogg och jag förlorade min son för 5 veckor sedan. Jag var i vecka 22 och fick föda fram honom pga att värkarna startade för tidigt. Önskar verkligen ingen annan denna smärta men ändå skönt att andra vet hur det känns och vart med om samma. Vet inte riktigt vad jag skall skriva. Men du är inte ensam med detta. O saknaden och kärleken till en liten änglapojke.

Hoppas ni försöker igen snart och att allt kommer gå bra då.

Många kramar från en annan "mamma"

Svar: Hej Maria! Beklagar verkligen din son... Vet inte om det är rätt uttryckt men känns "kul" att någon annan än bara mina vänner läser här, skönt att veta att jag inte är ensam men det känns så... Hoppas att du har det bra och tack för att du läser min blogg! Kram Alexandra
Alexandra

Postat av: Maria

Hej hej igen. Glömde skriva att du får gärna maila mig när du vill om du vill prata med nån som kan förstå. Nån som förstår vilken kärlek man kan känna till en liten trots att den lämnat en och känslan att man är mamma trotts allt.

Många kramar Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback