10 veckor

Idag har det gått 10 veckor, det är långfredag och din namsdag. Idag har det varit ovanligt mycket tankar på William, men det är väl för att det just är hans namnsdag idag... Denna veckan har faktist varit ovanligt bra, mycket som är svårt men ändå känns ändå bra på ett sätt, William fick en kusin för en vecka sedan, jättesöt, tog ett tag innan jag kunnde titta på bilderna på henne men nu känns det bra... Vet dock inte hur man kommer att reagera när man ser henne, men det löser sig den dagen. Imorgon blir det Elmia, känns på ett sätt väldigt konstigt eftersom att jag gick och planerade det när jag var gravid med William, tänkte att det skulle vara en av de sista bilgrejerna jag skulle göra innan han skulle komma, jag skulle gå där med min mage och vara höggravid, men det blev ju inte så, känns ganska jobbigt när man tänker på det så.... Drömmde inatt att jag var gravid igen, väntade en dotter, bara att tänka på det känns fel, självklart vill jag ha ett barn till, men just nu känns det bara fel att ens tänka tanken, men drömmde det, och i drömmen var jag lycklig, eftersom att denna gången fick jag inte havandeskapsförgiftning. Vet inte riktigt hur man ska tyda det... Menmen, allt kommer säkert att bli bra till slut.... William saknaden efter dig är enorm, saknar dig varje vaken sekund! Grattis på namnsdagen älskling!!!

William Hammar 27/1-2012 ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback