11 veckor & 1 dag...

Det har hänt mycket denna veckan, mycket som har gjort mig ledsen och mycket som har gjort mig glad, igår hade jag och min man årsdag, lite jobbigt att fira den, eftersom att William hade fötts på en fredag, så blev väl inget direkt firat, fick en jättefin ros av han... <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känner liksom inte riktigt för att dela med mig idag, känner inte för att säga till alla vad jag tycker och tänker... men det kommer väl sennare ikväll istället.... Btw har köpt en jättefin solcellslampa till William, ska åka och sätta dit den imorgon, får ta en bild och lägga upp här, så skiter i detta nu och så skriver jag mer imon....


R.I.P Älskade sonen William! Älskar dej mest av allt!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback