16 veckor & 6 dagar

Det är så länge sedan William föddes och så länge sedan han lämnade oss, känns som igår... Just nu är allt jobbigt, känns som alla man ser är gravida eller nyblivna mammor, jag skulle ju själv vara en av dom, lycklig höggravid eller nybliven mamma, men det blev ju inte så... För jag fick en sjukdom dom gjorde att jag inte kunde fortsätta vara gravid för då skulle inte jag överleva, men jag vet inte, har fortfarande svårt att ta in det, det känns så overkligt på något sätt, på söndag är det morsdag och fyra månader sedan lämnade oss... Men vet inte, hoppas att någon kommer att komma ihåg att jag är mamma den dagen iallafall även om William nu är en ängel...

Älskar dej min son, saknar dej så det gör ont, tänker på dej varje dag! Men just nu gör det extra ont, för på måndag kommer dagen när du var beräknad att komma...

Till minne av William Hammar 27/1-2012 ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback