16 veckor & 4 dagar

Fy fan vad jag inte mår bra idag, är så ledsen, allt känns meningslöst, känns att det inte finns någon mening något, försökte kolla på tv förrut, men gick inte började bara gråta för vad man än tittade på var det bara om det kungliga dopet, kan jag inte sluta tänka på att hon är drygt bara en månad yngre än William, saknar han så oerhört mycket. Men nu är det extra jobbigt för om 6 dagar är det beräknad förlossnings datumet. Min lilla ängel skulle komma, men istället kom han 4 månader och 1 dag förtidigt... Älskar han! Min ängel, hoppas att hans gammelmormor och gammelmorfar tar bra hand om han och att han är kul med alla andra änglabarn... Tänker på dej varje dag hjärtat!
R.I.P älskade hjärtat William Hammar ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback