22 veckor sedan...

Fy fan vilken vecka det har varit, vet inte ens vart jag ska börja, men det började i tisdags kväll/natt fick åka in till akuten i Alingsås för jag har ont i magen på ett sätt som inte ens går att förklara.... Men det var precis på samma ställe som jag hade ont när jag hade havandeskapsförgiftningen, så fick panik för det, eftersom att det drog upp så mycket minnen, kommer in och det visar sig att jag har fått magkatarr, och nu med facit i hand, det är väl inte så himla konstigt heller, men då fattade jag inte alls varför eller nåt, jag menar det är sånt man får om man stressar mycket, men jag menar jag stressar ju inte, men det är klart att förlora William var ju en stress, men inte som jag har tänkt det... Så har varit sjukskriven denna veckan... Menmen, nu i veckan som kommer så har jag och gubben semester som vi ska spendera uppe hos min syster och hennes familj i Dalarna. Ska bli väldigt trevligt men det kommer att vara mycket känslor dem dagarna, ska på dop för Williams kusin och min guddotter (9 veckor yngre än William) så det kommer nog att vara med blandade känslor! Men jag ska klara detta, William kommer alltid att finnnas i våra hjärtan, och hans kusin kommer alltid att påminna mej om han... Men är så avundsjuk på alla andra som har sina barn där ute, så ledsen och avundsjuk att jag inte kan få ha min son här med mej...
Till minne av William Hammar! Älskar dej hjärtat, kommer alltid att göra det, och kommer aldrig att glömma dej!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback