11 veckor & 2 dagar

Var vid graven idag, det var jobbigare idag än vad det brukar... Vet inte riktigt varför det var det men det var bara det, känndes ovanligt jobbigt, att min lilla skatt ligger där nere, det har nog mycket med att göra att jag går runt och tänker på att nu skullle jag egentligen varit mammaledig, gått hemma med magen i vädret óch räknat ner dagarna till William skulle komma till oss, men det blev ju inte så... Så då funderar man istället på varför blev det inte så? Varför var jag tvungen att förlora min son, eller rättare sagt varför måste någon mamma eller pappa förlora sitt barn, eller varför ska någon någonsin behöva förlora någon... Han var ju bara ett barn, han hade hela sitt liv framför sig, så förbannat orättvisst... Kan inte sluta tänka på det... Men orkar inte det heller, orkar inte vara ledsen mer....

Älskade William ♥ 27/1-2012

15/4-2012

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback