15 veckor & 2 dagar...

Det var ett tag sedan jag skrev här, men har inte orkat, har hänt så mycket... Tänker på Wiliam varje dag, speciellt nu när det börjar närma sig dagen han skulle komma... Den 28 maj... Det är snart och det går med stormsteg... Men så vad har hänt sedan sist? Jag har träffat min systerdotter som är 5 veckor yngre än William och jag vågade till och med hålla henne. Även om det var jobbigt för jag kunnde inte tänka på någon annan än William, men ändå. Det var mysigt att hålla henne... Längtar tills jag kommer att kunna hålla Williams syster eller bror i mina armar, men den dagen kommer när den gör det, vill inte stressa fram det heller. Vi hade även lyckats att sälja vårat hus, så vi äntligen skulle få flytta, men icke som nicke, så blev det inte... Så är kvar här nu ändå... Men men det är väl som alla säger, allt händer av en annledning, även om jag har sjukt svårt att se det nu... Men men...

Har startat en insamligen i Williams namn... Titta gärna in på den...
http://www.solvanda.nu/insamlingar/till-minne-av-william-hammar

Jag har skapat denna insamligen för att jag inte vill att någon mer ska behöva förlora sitt barn. Med pengarna som samlas in hoppas jag att forskarna kan hitta varför det händer detsom händer, och hitta något sätt att hindra att det händer!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback